Despre noi
30 de ani de experiență în tipar profesional
Fiind una dintre primele tipografii private înființate în București, echipa Smart Print are o experiență neîntreruptă de 30 de ani în domeniul tiparului offset.
Oferim servicii de print pe tiparul offset, operațiuni de legătorie și finisaje. Includem, de asemenea, tiparul digital de mici și mari dimensiuni.
UTILAJE
Astazi tiparim pe utilaje de foarte mare productivitate, în 5 grupuri de imprimare (5 culori in linie), marca Heidelberg Speedmaster si Roland Man, cu formatul colii: 35×50, 50×70 si 70×100 cm. Utilajele acopera tiraje intre 200 si 20.000 pliante sau 1.000.000 etichete.
Toate operaţiile anexe de finisare: legatorie prin coasere cu ata si brosare de carte si revista, ştanţare, embosare, plastifiere, lac selectiv, lipire automată de cutii se realizeaza, de asemenea, pe utilaje automate de inalta performanta.
PRET
Folosind utilaje de mare productivitate, am redus costurile de productie si timpii de executie, astfel incat sa va putem oferi preturi foarte competitive fara a face rabat de la calitate. In plus, datorita volumului mare de lucrari executate, obtinem discounturi substantiale de la furnizori, care se reflecta in preturile noatre.
MANAGEMENTUL SI CONTROLUL CALITATII
Am construit de la inceput afacerea pe conceptul calitatii maxime si acum, datorita utilajelor pe care imprimam, cat si experientei acumulate in acesti 30 ani de activitate exclusiva de tipar offset, putem spune ca am ajuns la maturitatea afacerii si ca oferim in continuare cea mai inalta calitate, in mod constant si la un nou nivel.
Am invatat in acesti ani importanta managementul controlului calitatii, pe care-l exercitam in modul cel mai profesional, pentru a ne pastra renumele castigat in privinta calitatii. In continuare, ca si in prima zi, verificam si dam personal Bun de Tipar tipografului la masinile de tiparit.
SOLUTII MAI BUNE PENTRU CLIENTI
Dar poate cel mai important lucru pe care l-am invatat este necesitatea comunicarii permanente cu clientii. Pentru a le putea intelege si raspunde mai bine cerintelor, pentru a le putea oferi cea mai buna solutie tehnica si consultanta profesionala, am lansat din ianuarie 2009 un departament de client service sub denumirea de Artix Plus, care poate sa se concentreze mai mult pe necesitatile si exigentele clientilor nostri.
Matei Fotiade – General Manager
Clienții noștri
Avantajele SmartPrint
Oferim consultanță tipografică clienților
Începând cu 2009 am înființat un departament de client service pentru a avea mai mult timp și disponibiliate pentru a asculta cerințele clienților noștri și a le raspunde pe măsură.
Livrăm în România și în toată Europa
Livrăm gratuit în mare parte a Bucureștiului. Pentru clienții noștri din țară și din Europa, asigurăn servicii de livrare fiabile și sigure, prin firmele de curierat partenere.
Verificăm fișierele înainte de producție
Înainte de a trimite o lucrare în producție, ne asigurăm că fiecare fișier este corect lucrat și bun pentru tipar. Orice problemă întâlnită este supusă atenției clientului, împreună cu soluțiile viabile.
Realizăm proof-uri digitale calibrate
La solicitarea clientului, oferim proofuri digitale calibrate, pentru a garanta satisfacția unui rezultat excelent, fară surprize nedorite la final. Verificarea și, eventual, corectarea materialului digital înainte de a intra în procesul de producție sunt esențiale.
Testimoniale
ExcelentPe baza a 23 de recenziiTrustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Eugen Cocea29 Iulie 2024Am tipărit la Smart Print o carte la care calitatea grafică a avut o importanță primordială. Totul a fost perfect, de la comunicare, consultanță și recomandări tehnice, până la ambalare și expediere. Sunt profesioniști desăvârșiți ai tiparului și merită FELICITĂRI! A fost o mare încântare pentru mine să lucrez cu o asemenea tipografie, la care cu siguranță voi reveni cu următoarele proiecte! Atașez imagini cu coperta și de la lansarea care a avut loc la Biblioteca Politehnicii din Timișoara.Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Alina Tofan16 Februarie 2024Cu Smart Print mi-am materializat visul de a-mi vedea o carte tiparita.. apoi a doua.. cu ilustratii color si toate artificiile estetice pe care mi le-am dorit. :) Elena Neacsu este un om deosebit, m-a ajutat foarte mult prin rabdare, creativitate, promptitudine... la ambele carti. Termenele au fost estimate corect si respectate. De fiecare data, asteptarile mele au fost depasite. Multumesc foarte mult echipei Smart Print!Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Ama Mihaescu5 Februarie 2024Smart Print a fost un real ajutor pentru mine. Am facut impreuna un set de carduri superb printate si finisate. Produsul este impecabil, iar oamenii sunt veseli, prietenosi si mai ales profesionisti! Multumesc pentru ajutor si implicare!Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Familia Rutinescu11 Octombrie 2023recomand 100% Oameni super faini, comunicare extraordinara, deschisi, onesti, profi. Lucreaza bine, lucreaza repede, raport calitate-pret excelent chiar si la tiraje mici!Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Acasa in Banat10 Octombrie 2023Colaborare excelentă, profesionalism și punctualitate, raport calitate-pret excelent!Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Michael Stanca5 Octombrie 2023Cunosc echipa Smart Print de mai mulți ani și am admirat calitatea excepțională a albumelor și revistelor de arhitectură tipărite de ei.Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.Alma V19 Iulie 2023Recomand. Sunt profesioniști, am colaborat foarte frumos cu ei. Au prețuri destul de ok și estimează foarte bine când va fi gata comanda.
Smart Print se află printre puținele tipografii din București cu experiență de 30 de ani care oferă suport tehnic profesional clienților pentru alegerea soluțiilor optime.
Întrebări frecvente
Asistenții noștri au multă experiență și sunt doritori să vă asculte cerințele, ca să vă găsească întotdeauna soluțiile cele mai eficiente care să vă aducă satisfacția unei lucrări executate profesional, de cea mai bună calitate, la costurile cele mai reduse.
Satisfacția clienților noștri este cel mai important obiectiv al nostru pentru a asigura o relație de încredere și de lungă durată.
În cele mai multe cazuri vă transmitem oferta în aceeași zi, în aproximativ 2-3 ore. Cu toate acestea, în perioadele aglomerate transmiterea ofertei poate dura mai mult.
Puteți descărca de mai jos un fișier sau citi la rubrica „Sfaturi tehnice” despre parametrii de care trebuie să țină cont graficianul care pregătește fișierele pentru tipar. Fișierele vor fi apoi verificate de personalul nostru de specialitate, înainte de a da drumul la tipar.